کد خبر: ۹۱۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
رئیس کمیته اسکان ستاد نوروزی کیش:
محسن نظرپور از برپایی کمپ‌های نوروزی خانوادگی و مجردی به صورت مجزا در مساحتی نزدیک به 200هزارمترمربع خبر داد.

کمپ های چادری نوروز با امکانات مناسب آماده پذیرایی از گردشگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور، رئیس کمیته اسکان نوروزی در این خصوص گفت: تا کنون ۹ کمیته‌ فرعی در زمینه های مالی و پشتیبانی، اسکان، امنیتی و انتظامی، برون‌شهری، بحران و پدافند غیرعامل، حقوقی، آمار و اطلاعات، تبلیغات و بازرسی ویژه‌ نوروز تشکیل و تصمیماتی در زیرمجموعه های این کمیته اتخاذ شده است.

محسن نظرپور در ادامه مطلب افزود: پس از برگزاری جلسات مقرر شد کمپ خانوادگی با ۱۵۰هزار مترمربع مساحت، کمپ ایثارگران با ۲هزاروسیصد مترمربع و کمپ مجردی را با ۵هزار مترمربع مساحت برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروز 1401 دایر کنیم.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی کیش بیان داشت: دو کمپ سرپوشیده به مساحت ۲۱هزار مترمربع در قالب سه سالن مجزای خانوادگی در محل دائمی نمایشگاه ها، همچنین کمپی به مساحت هزار و پانصد مترمربع برای استقرار ۱۵۰ چادر و گروه مجردی در محل مجموعه ورزشی المپیک در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات شهری ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های کمیته اسکان نوروزی، از افزایش سرویس‌های بهداشتی تعبیه شده در کمپ‌های مذکور نسبت به سال های گذشته خبر داد و تعداد چادرهای استقرار یافته در کمپ‌های خانوادگی را 3 هزار و 200 عدد، کمپ ایثارگران را۱۰۰ عدد و مجردی ۳۰۰ عدد عنوان کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت مناسب کمپ‌های اضطراری، شرایط چادرها را مطلوب برشمرد و گفت: مجموعه‌ای نیز برای فروش چادر نو و دست‌دوم به قیمت مناسب برای درخواست‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

نظرپور در پایان از اقدامات دیگر اين کمیته مانند نقاشی‌ها و رنگ‌آمیزی جداول، کاشت گل و نوسازی المان‌های شهری خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: