کد خبر: ۹۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

حضور جانشین فرمانده کل سپاه در یادمان شهدای هویزهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که محمد حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جمع زائران و دانشجویان به گفت وگو با آنها پرداخت.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال توفیق یافتم در کنار شهدای هویزه و شهیدانی چون علم الهدی، قدوسی، شمخانی و... باشم، افزود: زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ سرزمین های نور، بهشت ایران هستند. خداوند متعال به شهدا مرتبت، اجازه و اختیار کارهایی از جمله اذن شفاعت داده است و این یک اصل مسلم است، اما مهم این است که ما به این مسائل باور داشته باشیم که در این صورت برای ما هم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله هر روز باورمان به خدا، پیامبر، امامان و امامین انقلاب اسلامی و شهدا بیشتر شود تا بیشتر خیر ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در خاتمه با تجلیل از خادمان شهدا نیز گفت: خدا را شکر دلدادگان زیادی در یادمان شهدای هویزه با دلشان به عنوان خادم زحمت می کشند و به زائران شهدا خدمت می کنند، خداوند خیرشان بدهد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: