کد خبر: ۹۱۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: مطیع دستورات کادر و سرمربی هستم تا ببینیم سال آینده باید در چه مسابقاتی کشتی بگیرم. من در هر رویدادی که شرکت کنم تلاش می‌کنم بهترین مدال را بگیرم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امین میرزازاده نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو، درباره شروع تمرینات بعد از وقفه‌ای طولانی، اظهار کرد: بعد از مسابقات امیدهای جهان اردویی نداشتیم و از عصر روز یکشنبه تمرینات ما آغاز شد. همه چیز خوب است و امیدوارم سال آینده سال بسیار خوبی برای من و کشتی کشورم باشد.

ملی پوش سنگین‌وزن کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت تمرینی داشته یا خیر، گفت: من به خاطر آسیب‌دیدگی مدتی دوره درمان داشتم اما بدون تمرین هم نبودم. اردوها که شروع شده مطیع دستورات کادر و سرمربی هستم تا ببینیم سال آینده باید در چه مسابقاتی کشتی بگیرم. من در هر رویدادی که شرکت کنم تلاش می‌کنم بهترین مدال را بگیرم.

1400051109231269923300624

دارنده مدال طلای امیدهای جهان همچنین درباره حضور در اهواز و تماشای مسابقات جام تختی، خاطرنشان کرد: من همه مسابقات را پیگیر هستم چه تورنمنت داخلی چه خارجی، چون باید از همه حریفان آگاهی کامل داشته باشم و زمان مواجه شدن با حریفان شناختم کافی باشد. به اهواز آمدم هم مسابقات 5 وزن دوم را ببینم و هم با آقای بنا دیدار کنم. غیر از من و یوسفی، همه کشتی‌گیران وزن 130 کیلوگرم روی تشک رفتند که منجزی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

امین میرزازاده همچنین درباره چرخه انتخابی، یادآور شد: قبل از این هم چرخه توسط آقای بنا و کادر فنی رعایت می‌شد اما امسال با مشخص شدن چرخه تکلیف همه مشخص بود که از کجا باید وارد مسابقات و چرخه شده و به مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی بروند. چرخه به خوبی اجرا شده و هر کسی لایق است دوبنده ملی را خواهد پوشید. من هم هر رویدادی که کادر صلاح بداند آماده هستم تا مبارزه کنم.

او در پایان صحبت‌هایش درباره تجربه کار با محمد بنا افزود: کارنامه آقای بنا مشخص است. من افتخار می‌کنم کنار ایشان هستم و تجربه کسب می‌کنم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: