کد خبر: ۹۱۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
عکس‌های جالبی از دیدار دو رفیق قدیمی که امروز رقیب هم بودند در حاشیه دیدار هوادار و مس به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر هوادار و مس بازی نفسگیری با یکدیگر در تهران داشتند. پیش از این دیدار بابک مرادی، بازیکن تازه وارد هوادار با رفیق قدیمی خود یعنی قائم اسلامی‌خواه دیدار گرمی داشت.

چقدر مو در ورزشگاه اکباتان!

مرادی پس از یک بازی نیمکت نشینی از ابتدا در ترکیب هوادار قرار گرفت اما در گلزنی ناکام بود. از سوی دیگر قائم اسلامی‌خواه به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی به بازی رفت تا شاید بتواند نتیجه را برگرداند؛ ربیعی روی سرعت و تکنیک او حساب باز کرده بود. تلاش‌های مرادی و قائم هر دو در این بازی بی نتیجه بود و بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

چقدر مو در ورزشگاه اکباتان!

اسلامی‌خواه و بابک مرادی در تیم ماشین‌سازی تبریز هم‌بازی بودند و این تقابل بهانه‌ای شد که دیدار آنها تازه شود. ست بودن موهای فر این دو بازیکن عکس‌های جالب و خلاقانه‌ای را در ورزشگاه اکباتان تهران ثبت کرد.

چقدر مو در ورزشگاه اکباتان!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: