کد خبر: ۹۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۲
گفته می شود این مهاجم در حال بررسی خروج از اولدترافورد است، جایی که تمام دوران حرفه ای خود را در آن بازی کرده است!

رانگنیک: ناراحتی رشفورد؟ می‌تواند از منچستریونایتد جدا شود!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رالف رانگنیک به رشفورد می‌گوید اگر از شرایط خود راضی نیست، آزاد است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد را ترک کند! رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، نگران آینده مارکوس راشفورد در این باشگاه نیست و مدعی شد که اگر بخواهد در تابستان جدا شود، آزاد است که این کار را انجام دهد.

رانگنیک روز جمعه در پاسخ به آخرین شایعات خروج رشفورد به خبرنگاران گفت: "من دیروز و پریروز با او صحبت کردم، بنابراین چیزی در مورد آن نمی دانم. در 25 سالی که در فوتبال حرفه‌ای هستم، تصمیم گرفتم زیاد به اتفاقات رسانه‌ای توجه نکنم. او چیزی به من نگفت، او به من گفت که هنوز خوشحال است و می‌خواهد در این مسابقات در سطح بالایی برای باشگاه بازی کند. هیچ اشاره ای به خوشحالی او در اینجا نشده بود. برای من این اصلاً نگران کننده نیست."

"نگرانی او و نگرانی من یا چیزی که می‌خواهم با او به دست بیاورم این است که برای مثال با آنتونی [الانگا]، با جیدون [سانچو]، با یک یا دو بازیکن جوان دیگر که در اختیار داریم، انجام دادیم تا عملکرد او را بهبود ببخشیم و بهتر عمل کنیم. مطمئن باشید که او بهترین نسخه از خود را دریافت می کند."

"من فکر نمی کنم که او زمان بازی کافی نداشته باشد. او 13-14 بازی داشته از زمانی که من اکنون اینجا هستم، او از ابتدا بازی های بیشتری انجام داد تا اینکه از ابتدا بازی نکرد. این یک مسئله است و از دیروز که با هم صحبت کردیم او هرگز در این مورد چیزی نگفت. اما باز هم، پنجره در حال حاضر بسته است. حتی اگر، فرض کنید، او و عواملش یا خانواده‌اش در یک مرحله از تابستان به رفتن به باشگاه دیگری فکر می‌کنند، او می‌تواند این کار را انجام دهد اما در تابستان. حالا پنجره بسته است. این ربطی به بازی فردا یا بازی سه شنبه ندارد.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: