کد خبر: ۹۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۵۰
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان، بر لزوم امنیت پایدار، اتحاد و همبستگی ملی در کشور پاکستان تاکید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان، بر لزوم امنیت پایدار، اتحاد و همبستگی ملی در کشور پاکستان تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا بدین وسیله جنایت و انفجار خونین در یکی از مساجد شیعیان واقع در پاکستان، شهر پیشاور، که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعداد زیادی از نمازگزاران شد را به شدت محکوم می‌کند.

این حادثه غیر انسانی و وحشیانه درحالی رخ می‌دهد که در دهه‌‌های گذشته شاهد افزایش چشمگیر خشونت‌های فرقه‌ای در کشور پاکستان بوده‌ایم. این در حالیست که در اغلب موارد این شیعیان و محبین اهل بیت (ع) بودند که در مرکز انواع و اقسام ظلم‌ها و جنایت‌های مرگ‌بار قرار گرفتند.

این جنایت علیه بشریت که در کشور دوست و همسایه، پاکستان رخ داد باعث شهادت ۵۴ تن و زخمی شدن بالغ بر ۱۹۰ نفر از نمازگزارن این مسجد شد‌.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن همدردی با خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند و نیز مجروحان این واقعه خونین، لزوم امنیت پایدار، اتحاد و همبستگی ملی را در کشور پاکستان خاطر نشان می‌سازد‌. باشد که به یمن الهی و تلاش مسئولین عالی رتبه این کشور، به زودی شاهد تخلیه و آزادسازی این کشور از هرچه تروریسم تکفیری که امنیت و جان مردم را به خطر می‌اندازد باشیم.

از خداوند متعال برای همه مرحومین این واقعه هولناک علو درجات و همچنین برای خانواده‌های داغ دیده صبر و شکیبایی بر این مصیبت بزرگ را مسئلت داریم.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا
اسفند ۱۴۰۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: