کد خبر: ۹۱۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۷
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به افزایش قیمت گاز در بازارهای جهانی اظهار کرد: اگر برای قیمت گاز صنایع سقف گذاشته نمیشد و فرمولی که پیش از این وجود داشت، ادامه پیدا می‌کرد قیمت گاز صنایع ۲۰ هزار تومان میشد.

عشقی: فرمول ادامه پیدا می‌کرد، قیمت گاز ۲۰ هزار تومان میشد!به گزارش خبرداغ ، مجید عشقی در آیین رونمایی از تابلوی معاملات قراردادهای آتی در بورس انرژی با تاکید بر اینکه شفافیت در انجام معاملات در حوزه کالایی یک مسیر بی بازگشت است، اظهار کرد: باید این مسیر ادامه یابد چراکه کمک زیادی به اقتصاد کشور می‌کند. چراکه شرکت‌هایی که توانستند محصولات خود را در بورس انرژی عرضه کنند از این فرایند منتفع شدند.

وی با بیان اینکه عرضه کالاها در بستر بورس از دو جهن حائز اهمیت است، اظهار کرد: تمام کالاهایی که قابلیت عرضه در بورس را دارند باید در بورس عرضه شوند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: