کد خبر: ۹۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
رامین رضاییان بسیار امیدوار است یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود

به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: رامین رضاییان در انتظار لیست جدید اسکوچیچ است. بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و فوتبال ایران بی شک پروژه موفقی بوده است. او در چند بازی که به ترکیب سرخ ها برگشته و در منطقه راست خط دفاعی بازی کرده، هم در وظایف دفاعی مدنظر مربیان پرسپولیس موفق عمل کرده و هم یکی از اصلی ترین عناصر هجومی سرخ پوشان بوده است.

کافی است تعداد و به ویژه کیفیت ارسال های رامین رضاییان را در چند بازی اخیر بررسی کنیم تا مشخص شود جناح راست پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول و حضور مهدی شیری تا چه اندازه روان تر و قدرتمند تر شده است.

تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا این مدافع باتجربه امیدوار باشد یک بار دیگر به لیست تیم ملی دعوت شود. با توجه به صعود مقتدرانه تیم ملی کشورمان به جام جهانی و بازی های تشریفاتی پیش رو این احتمال می رود که اسکوچیچ از این مدافع نیز برای حضور در تیم ملی دعوت کرده تا در دو بازی پیش رو مقابل کره جنوبی و لبنان به خوبی محک بخورد.

حالا باید دید رامین رضاییان در برنامه های تاکتیکی سرمربی کروات تیم ملی جای دارد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: