کد خبر: ۹۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۹
دو منبع آگاه به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که انتظار می‌رود ایالات متحده تا روز سه شنبه واردات نفت روسیه را ممنوع کند. این اقدام احتمالاً قیمت انرژی را حتی بیشتر می‌کند.

آمریکا واردات نفت از روسیه را ممنوع می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: دو منبع آگاه به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که انتظار می‌رود ایالات متحده تا روز سه شنبه واردات نفت روسیه را ممنوع کند.

این اقدام که احتمالاً قیمت انرژی را حتی بیشتر می‌کند، در حالی صورت می‌گیرد که دولت امریکا فشار تحریم‌ها را بر اقتصاد روسیه به دلیل حمله به اوکراین افزایش داده است.

کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است سخنانی را برای «اعلام اقدامات برای ادامه پاسخگو کردن روسیه به خاطر جنگ غیرقابل توجیه و غیرموجهش علیه اوکراین» بیان کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: