کد خبر: ۹۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تخصیص دو هزارمیلیارد ریال از محل درآمد حاصل از قانون هدفمندسازی یارانه ها برای اعطای وام به دانشجویان کمیته امداد و بهزیستی موافقت کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 16 اسفند) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ بند (ج) تبصره ۹ لایحه بودجه را بررسی کرده و آن ها را به تصویب رساندند.

بر اساس بند ج تبصره ۹؛ مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نسبت به اعتبارات مندرج در این قانون به مبلغ دو هزارمیلیارد ریال از محل درآمد حاصل از قانون هدفمندسازی یارانه ها برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته در قالب وام از طریق صندوق های رفاه دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس سرانه دانشجویی در اختیار این افراد قرار می گیرد.

اقساط وام های مذکور پس از فراغت از تحصیل و اشتغال به کار افراد، پرداخت می شود. دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مزبور و فرزندان رزمندگان معسر در اولویت دریافت وام می باشند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
سلام من بخدا معلولم و از کار افتاده خیلی شدید هستم و متاهل هم هستم و یه دونه دختر دارم بخدا زندگیه بسیار سختی دارم خواهش میکنم به من کمک کنید تا خداوند بلا از شما و خانوادتون دور کنه اللهی امین بهترین چیز تو دنیا بدن سالم و اخلاق و نیت سالم
بنده شماره ملی برای پیگیری 1899876405
شماره تماسم ۰۹۱۶۸۹۸۱۲۷۳
شماره حسابم 6104337232736361بانک ملت بنام اسماعیل
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: