کد خبر: ۹۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
ستاره ایرانی شباب الاهلی در دیدار تیمش با الوحده بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال شباب الاهلی دبی شب گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر امارات به مصاف الوحده رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. ستاره سابق پرسپولیس گل اول تیمش را ساخت. مهدی قائدی نیز از دقیقه 77 وارد زمین شد اما نتوانست به تیمش کمکی کند و مانع از شکست شود.

با بررسی آمار دو بازیکن ملی پوش کشورمان مشخص است که وی به نحو احسن وظیفه اش را انجام داده است. هافبک ایرانی در این دیدار 90 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد ولی موفق به گلزنی نشد.

14001214000111_Test_NewPhotoFree

نوراللهی دقت شوت  صددرصدی در این دیدار داشت و تنها یک بار به طرف دروازه رقیب شوت زد که دروازه بان الوحده مانع از ورود توپ به داخل دروازه شد.

هافبک سابق پرسپولیس در این بازی 65 بار لمس به توپ داشته و در پاس ها هم دقت بالایی داشته و 81 درصد پاس هایش به مقصد رسیده است.

به همین خاطر نوراللهی در این بازی با کسب 8.01 از 10 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن شباب الاهلی دبی انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: