کد خبر: ۹۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۳
حریف آسیایی سپاهان یک پیروزی مقتدرانه دیگر را در لیگ ستارگان قطر کسب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تیم الدحیل در ادامه روند بردهای خود که با یک هفته اختلال به علت تساوی یک بر یک مقابل السد صدرنشین مواجه شده بود، امروز موفق شد حریف خود را گلباران کند.

حریف آسیایی سپاهان امروز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر میزبان ام صلال بود و موفق شد این تیم را با نتیجه شش بر یک شکست دهد.

اولونگا، البریک، جونیور، عبدالله، مصطفی (دو بار) گل های الدحیل در این دیدار را به ثمر رساندند. این تیم طی شش بازی اخیر روند گلزنی قابل توجهی داشته و طی 6 بازی 26 گل به ثمر رسانده است.

این می تواند یک پیام مهم از قطر برای محرم نویدکیا باشد که بعد از تساوی دو بر دو مقابل تراکتور می شد از صحبت هایش این گونه برداشت کرد که از قهرمانی لیگ مثل حذفی دل شسته و به دنبال جبران در آسیاست.

سپاهان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسيا با تیم های الدحیل، پاختاكور و برنده پلی‌آف (التعاون عربستان - الجیش سوریه) همگروه است. نماینده قطر با وجود اینکه در لیگ کشورش در رده دوم با فاصله ده امتیازی از السد صدرنشين قرار دارد اما در این مقطع خیلی آماده نشان داده و خط حمله زهردارش به رهبری اولونگا (24 گل) که زننده گل اول بازی امروز در دقیقه 12 بود، به کم حریفی رحم می کند و یک مدعی صعود جدی در گروه سپاهان است. مدعی که امروز با برد 6-1 برای چندمین بار ابراز قدرت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: