کد خبر: ۹۱۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۵
محرم نویدکیا دقایقی قبل به شاگردانش ملحق شد و همراه آن‌ها به تبریز رفت.

سرمربی جنجالی سپاهان به ماندن رضایت دادبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: در حالی که پیش بینی می شد سپاهان این هفته بدون محرم نویدکیا به میدان برود و مسئولیت فنی تیم مقابل تراکتور با تکسیرا باشد، دقایقی قبل در حالی که بازیکنان سپاهان در فرودگاه آماده حرکت به سمت تبریز بودند، محرم نویدکیا به جمع شاگردانش بازگشت و همراه کاروان سپاهان راهی تبریز شد.

محرم نویدکیا بعد از توقف سپاهان مقابل ذوب آهن از هدایت این تیم استعفا کرد اما محمدرضا ساکت این استعفا را نپذیرفت. با این وجود نویدکیا بامداد شنبه با انتشار متنی تاکید کرد روی خداحافظی خود اصرار دارد تا این گونه به نظر برسد که سپاهان سراغ گزینه دیگری می رود اما شب گذشته محمدرضا ساکت تاکید کرد سپاهان منتظر بازگشت نویدکیا است و ابراز امیدواری کرد محرم بعد از کمی استراحت به تیم برگردد. گویا همین واکنش محمدرضا ساکت باعث شد نویدکیا در تصمیمی که گرفته بود تجدید نظر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: