کد خبر: ۹۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۱۶۲
رئیس جمهور بر رعایت سه اصل «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» دولت در اجرای خصوصی‌سازی تاکید و خاطرنشان کرد: اصل خصوصی‌سازی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و دولت باید تصدی‌گری‌های خود را واگذار کند.

تاکید رئیس جمهور بر رعایت سه اصل «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» در اجرای خصوصی‌سازی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: استانداران نمایندگان عالی دولت در استان‌ها هستند و تعامل موثر و سازنده میان وزرا و استانداران تاثیر قطعی در ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دولت خواهد داشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمرکززدایی از ضرورت‌های مهم در افزایش کارآمدی نظام اداره کشور است، افزود: وزرا به طور جدی در راستای تمرکززدایی اقدام کنند و اختیار آن دسته از تصمیم‌گیری‌ها را که نیازی به بررسی و اتخاذ آنها در مرکز نیست، به استانداران تفویض کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خصوصی‌سازی برای سامان دادن اقتصاد کشور ضرورت دارد، تصریح کرد: البته خصوصی‌سازی باید به قیمت واقعی، واگذاری به افراد و بخش خصوصی واقعی و واجد شرایط و حمایت دولت از بخش خصوصی پس از واگذاری‌ها انجام شود تا به سامان دادن اقتصاد کشور کمک کند.

آیت‌الله رئیسی بر رعایت سه اصل «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» دولت در اجرای خصوصی‌سازی تاکید و خاطرنشان کرد: اصل خصوصی‌سازی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و دولت باید تصدی‌گری‌های خود را واگذار کرده و بخش خصوصی اداره امور را در دست بگیرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: