کد خبر: ۹۱۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۳
امروز بعداظهر دو گام دیگر از مراحل واگذاری سرخابی‌ها برداشته شد. ابتدا هیات واگذاری با حضور سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش، به اتفاق آراء افزایش سرمایه حدود ده درصدی این دو باشگاه را تصویب کرد و سپس نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس درج شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: امروز بعداظهر دو گام دیگر از مراحل واگذاری سرخابی ها برداشته شد. ابتدا هیات واگذاری با حضور سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش، به اتفاق آراء افزایش سرمایه حدود ده درصدی این دو باشگاه را تصویب کرد و سپس نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس درج شد.

مطابق اطلاعیه درج مورخ ۹ اسفند ، نماد دو باشگاه فوق که نه روز پیش در سازمان بورس ثبت شده بودند، با کد ۹۳۱۲ در گروه فعالیت های ورزشی در بازار پایه و تابلوی نارنجی فرابورس درج شدند.

لذا عملا با درج آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه دو باشگاه از محل صرف سهام با سلب حق تقدم دولت، همه مردم در این مرحله می توانند، در روز گشایش نماد دو باشگاه که ۱۵ اسفند مصادف با سوم شعبان و روز میلاد امام حسین (ع) خواهد بود، سهامدار این دو باشگاه شوند.

واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی شد

واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: