کد خبر: ۹۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
امیرمحمد یزدانی موفق شد با قهرمانی در مسابقات کشتی جام یاشاردوغو نخستین طلای خود را کسب کند.

طلسم طلا نگرفتن یزدانی شکسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: امیرمحمد یزدانی موفق شد با قهرمانی در مسابقات کشتی جام یاشاردوغو نخستین طلای خود را کسب کند.

مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو در حالی شب گذشته در ترکیه به پایان رسید که امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

این کشتی گیر کشورمان در مرحله فینال مقابل جیمز گرین آمریکایی قرار گرفت و با برتری 8 بر 2 موفق شد کاروان کشتی کشورمان را طلایی کند. این مدال طلا به 7 سال طلسم یزدانی پایان داد چرا که او در این سالها در تورنمنت های مختلف 4 مدال نقره کسب کرده بود.

امیرمحمد یزدانی درباره این مسابقات و کسب مدال طلا، گفت: این نخستین طلای من در مسابقات بین‌المللی است و نمی‌توانم به شما بگویم چقدر خوشحال هستم. امیدوارم که توانسته باشم علاقمندان به کشتی در ایران را هم خوشحال کرده باشم.

وی درخصوص مبارزه با جیمز گرین، خاطرنشان کرد: گرین کشتی‌گیر سرسختی است اما من اعتماد به نفس و به دفاعم ایمان داشتم.

دومین طلای ایران توسط احمد بذری در وزن 92 کیلوگرم کسب شد زمانی که توانست با شکست ارهان یالاسی کشتی گیر ترکیه ای به قهرمانی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: