کد خبر: ۹۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۴
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید ضمن تلاش برای رفع تحریم‌ها، خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ با قدرت پیگیری کنیم و این کار حاصل نمی‌شود مگر با تکیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی.

باید در کنار مذاکرات، خنثی‌سازی تحریم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ با قدرت پیگیری کنیمبه گزارش خبرداغ ، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نباید اقتصاد کشور و مسائل معیشتی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه مذاکرات گره زد.

وی افزود: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم یک مسأله داخلی است و باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور مشکلات در این حوزه رفع شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و آقای رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات مسیر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کند و مسائل معیشتی و اقتصادی جامعه نیز مسیر جداگانه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش بگیرد و نباید مسائل اقتصادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به حصول نتیجه در مذاکرات کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در داخل ظرفیت‌های فراوانی برای رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف داریم و می‌توانیم با تکیه بر این ظرفیت‌ها و به ویژه نیروی انسانی متخصصی که در اختیار داریم در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه گام برداریم.

وی افزود: ما باید ضمن تلاش برای رفع تحریم‌ها، خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اولویت کاری خود قرار دهیم و این کار حاصل نمی‌شود مگر با تکیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: