کد خبر: ۹۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۳
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه گفت که بیش از نیمی از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه بلوکه خواهد شد. وی اضافه کرد: «سیستم بازدارندگی هسته‌ای در حالت آماده باش در آمده و شاهد جنگ در مرزهای اتحادیه اروپا هستیم».

بورل: نیروهای بازدارنده هسته‌ای اروپا به حالت آماده باش در آمده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه گفت که بیش از نیمی از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه بلوکه خواهد شد.

وی که در کنفرانس خبری این سخنان را مطرح می‌کرد، افزود: «برای نخستین بار اتحادیه اروپا اقدام به کمک نظامی به کشوری می‌کند که عضو این اتحادیه نیست».

مسئول سیاست خارجی اتحادی اروپا اضافه کرد: «سیستم بازدارندگی هسته‌ای در حالت آماده باش در آمده و شاهد جنگ در مرزهای اتحادیه اروپا هستیم».

وی گفت: «به ارسال سلاح برای حمایت از ارتش اوکراین در این جنگ می‌پردازیم و در شرایط بی‌سابقه‌ای قرار داریم».

بورل همچنین خبر داد که تمامی کشورهای اتحادیه اروپا حریم هوایی خودرا به روی خطوط هوایی روسیه مسدود کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: