کد خبر: ۹۱۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۳
بامداد پنجشنبه ۵ اسفند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد. در سه روز اول این جنگ صد‌ها تن از مردم و نظامیان اوکراینی کشته شدند و ۱۲۰ هزار نفر هم این کشور را ترک کرده اند.

اعلام آمادگی سوئیفت برای تحریم روسیه / گوگل رسانه‌های روسیه را محدود کردبامداد پنجشنبه ۵ اسفند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، در سه روز اول این جنگ صد‌ها تن از مردم و نظامیان اوکراینی کشته شدند و ۱۲۰ هزار نفر هم این کشور را ترک کرده اند.

آخرین اخبار و تحولات مربوط به حمله روسیه به اوکراین را بخوانید.

 

اعلام آمادگی سوئیفت برای تحریم روسیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۵
 

انجمن ارتباطات مالی بین بانکی جهانی (سوئیفت) اعلام کرد آمادگی دارد پس از «دستور قانونی» مناسب، تصمیم کشورهای اروپایی در مورد تحریم برخی بانک‌های روسی را اجرا کند.

گوگل رسانه‌های روسیه را محدود کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴
 

شرکت گوگل کسب درآمد از طریق پلتفرم‌های خود را برای رسانه‌های روسی که تأمین منابع مالی آ‌ن‌ها به دولت روسیه وابسته است، به حالت تعلیق درآورد.

جانسون: اولین قدم را در حذف روسیه از سیستم مالی جهانی برداشتیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۴
 

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفت: تصمیم محدود سازی دسترسی برخی بانک های روسی به سیستم بین المللی سوئیفت، اولین گام در جهت حذف کامل روسیه از سیستم مالی جهانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: