کد خبر: ۹۱۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
تعداد بازدید: ۳۱۸
حسین انتظامی، جدول رتبه‌بندی دستگاه‌ها در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و تاکید کرد مالک واقعی اطلاعات مردم‌اند، نه مدیران.

رتبه کدام دستگاه‌ در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بالاتر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، جدول رتبه‌بندی دستگاه‌ها در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شد.

حسین انتظامی که دبیرکمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است، با انتشار این جدول در اینستاگرامش نوشته: «همه‌نامه‌ها، مجوزها، بخشنامه‌ها، آمار، صورت جلسات به شرط محرمانه یا حریم خصوصی نبودن مشمول این قانون است و دستگاه‌های حکومتی اجازه ندارند از متقاضی اطلاعات، دلیل درخواست اطلاعات را بخواهند.»

او ادامه داده است: «با عضویت در سامانه foia.ir به توسعه پاسخگویی و شفافیت، یاری رسانیم. مالک واقعی اطلاعات مردم‌اند، نه مدیران. و شفافیت، راه مبنایی مبارزه با فساد است.»

انتظامی همچنین درباره جدول‌های منتشر شده توضیح داده است: «هر جدول بر اساس یک شاخص، مرتب شده که در زیر آن نوشته شده. ممنون می‌شوم چند دقیقه وقت بگذارید و رتبه‌ها را به‌دقت ملاحظه فرمایید»

رتبه کدام دستگاه‌ در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بالاتر است؟

رتبه کدام دستگاه‌ در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بالاتر است؟

رتبه کدام دستگاه‌ در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بالاتر است؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: