کد خبر: ۹۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
نماینده رودبار در مجلس با اشاره به بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک و طبق اصل 85 قانون اساسی گفت: جلسات متعددی برای بررسی این طرح با حضور صاحب نظران برگزار شده است.

طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک بارها بررسی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که موجب شده در اثر آن توهین های زیادی به مجلس صورت بگیرد علیرغم اینکه کمیسیون ویژه طرح مذکور، جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کرده اما به دلیل اینکه این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار  نگرفته توهین های زیادی به مجلس صورت می گیرد.

وی افزود: از هیات رئیسه درخواست دارم که این طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد تا شاید از این توهین ها به همکاران جلوگیری شود. در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی تعدادی از همکاران حضور نداشتند و علیرغم اینکه 19 رأی به کلیات این طرح داده شد اما توهین های زیادی به مجلس صورت گرفت.

نماینده رودبار در مجلس تصریح کرد: درخواست دارم این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد تا مردم نیز در جریان آن باشند که چه چیزی تصویب می شود، قرار نیست مسکوت سازی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: