کد خبر: ۹۱۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۶
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ ما باید مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی مرتفع کنیم و نباید اقتصاد کشور را منوط به نتیجه مذاکرات کنیم.

مسائل اقتصادی کشور را معطل نتیجه مذاکرات نمی‌‌کنیمبه گزارش خبرداغ، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: تجربه مذاکرات در سال‌های قبل با اروپا و آمریکا و به طور کل تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل به ما نشان داده که غربی‌ها و به ویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: ما با توجه به این تجربه نباید حل مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مذاکره با این کشورها منوط کنیم، آن هم در شرایطی که می‌دانیم اگر توافقی هم باشد آمریکایی‌ها عهدشکن هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما باید با تکیه بر توان داخلی و ایجاد ثبات و رشد اقتصادی در کشور از این طریق در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برداریم و با قوی‌ شدن خودمان زمینه را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها فراهم کنیم.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: رفع تحریم‌ها برای ما می‌تواند گشایش ایجاد کند، اما اولا رفع تحریم‌ها در اختیار ما نیست بلکه در اختیار دشمن ماست و طبیعتا ما نباید ادامه مسیر رشد و پیشرفت کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به رفع تحریم‌ها کنیم.

وی افزود: ما باید بدانیم که آمریکا به عنوان یک دشمن همواره در صدد ضربه زدن به کشور، نظام و ملت ماست و طبیعتا بنایش برای آزادسازی تحریم‌ها و ایجاد گشایش اقتصادی در کشور ما نخواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: