کد خبر: ۹۱۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در این بیانیه‌ ضمن اعتراض مجدد به طرح محدودسازی اینترنت خواستار برگزاری تجمعی علنی و اعتراض آمیز شد.

حزب اتحاد ملت خواستار برگزاری تجمع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اسکان نیوز: حزب اتحاد ملت در واکنش به دور جدید تلاش ها برای محدود کردن اینترنت با صدور بیانیه‌ای نوشت: نگران رفتار غیرمسئولانه‌ای هستیم که برخی ارکان حاکمیت در قبال دسترسی همگانی، آزاد و عادلانه به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در پیش گرفته‌اند

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در این بیانیه‌ ضمن اعتراض مجدد به طرح محدودسازی اینترنت خواستار برگزاری تجمعی علنی و اعتراض آمیز شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از آحاد مردم به ویژه فعالان فضای مجازی، آزادی‌خواهان و کنشگران جامعه مدنی، صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی، نخبگان و دانشگاهیان و همه علاقه‌مندان به سرنوشت ایران دعوت می‌کنیم که در مقابل این طرح ضد مردمی سکوت نکنند و به انواع روش‌های مدنی و قانونی ممکن، اعتراض خود را به بانیان و حامیان آن نشان دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: