کد خبر: ۹۱۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۵۶
کاپیتان استقلال، امروز و دور از سایر همبازیانش، در مجموعه ورزشی انقلاب به صورت اختصاصی تمرین کرد

وریا غفوری، تک و تنها در تمرین استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: حتما در ماجرای اتفاقات تمرین دیروز استقلال هستید. وریا غفوری بعد از برخورد با یکی از همبازیانش و دردی که از ناحیه یکی از انگشتان پای چپش حس کرد، دچار عصبانیت لحظه‌ای می‌شود و کاورش را به زمین می‌اندازد و لگدی هم به بطری‌های آب معدنی می‌زند تا مجیدی او را از حضور در تمرین استقلال محروم کند و کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار دهد.

 

24 ساعت بعد از این اتفاق و در شرایطی که هواداران استقلال امیدوارند هر چه زودتر این ماجرا ختم به خیر شود، وریا غفوری چند کیلومتر دورتر از محل تمرین آبی‌ها (مجموعه ورزشی آرارات) راهی باشگاه انقلاب شد و سه ساعتی آنجا به صورت اختصاصی تمرین کرد. او به سالن وزنه رفت و بعد در زمین فوتبال مجموعه انقلاب دوید.

وریا که فردا هم نمی‌تواند تیمش را جلوی فجر سپاسی همراهی کند، قبل از بازی دوباره به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد تا نشان دهد چقدر برای بازگشت به تمرینات استقلال و همچنین بازگشت به ترکیب اصلی تیمش انگیزه دارد. او مطمئنا تا زمانی که به تمرین استقلال بازگردد، به تمرینات انفرادی‌اش ادامه می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: