کد خبر: ۹۱۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
محمدرضا پورابراهیمی با اظهار تأسف از واگذار نشدن سهام عدالت به جاماندگان گفت: با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رئیس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: رئیس جمهور با کلیت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان موافقت کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفند) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 اظهار داشت: طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی طی یک سال گذشته مطرح و بررسی شده است. دو میلیون و 300 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و یک میلیون و 300 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند.

وی افزود: متأسفانه این طرح در دولت قبل عملیاتی نشد اما با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رئیس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با همکاری دولت و موافقت رئیس جمهور می‌توانیم تکلیف همه جاماندگان سهام عدالت را مشخص کنیم از این رو کمیسیون اقتصادی پیشنهاد تکمیلی برای این موضوع ارائه کرده است.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: