کد خبر: ۹۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
مصوبه مربوط به امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و مغولستان از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

مصوبه همکاری ایران و مغولستان در بخش دامپزشکی ابلاغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مصوبه مربوط به امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و مغولستان از سوی «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و و در اجرای ماده (۲) آئین نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق‌های بین المللی، به وزارتخانه مذکور اجازه داد با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس جمهور (امور توافق‌های بین المللی) و وزارت امور خارجه، نسبت به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مغولستان اقدام کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: