کد خبر: ۹۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: برای آینده کشور و تشکیل یک جامعه نوین اسلامی برای تشکیل یک تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت جوانان متخصص و پایبند و دلبسته انقلاب هستیم.

برای آینده کشور نیازمند تربیت نیروهای متخصص هستیمبه گزارش خبرداغ ، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز گفت: ما برای آینده کشور و تشکیل تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت جوانان متخصص و همچنین پایبند و دلبسته به انقلاب هستیم.

وی افزود: گرچه جوانان و متخصصان ما برای تامین نیازهای آتی کشور به خوبی عمل کردند و به عنوان مثال در ماجرای کرونا توانستند نیازهای کشور را برآورده سازند، اما برای آینده کشور نیز باید متخصصینی را تربیت کنیم تا با رصد نیازها بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی را برای جامعه و کشور داشته باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تربیت نیروی متخصص علاوه بر اینکه اقتدار کشور را به دنبال دارد، این متخصصین می‌توانند گشایش‌هایی را در حوزه اقتصادی نیز برای کشور و جامعه به همراه داشته باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ما برای آنکه بتوانیم متخصصینی را برای آینده کشور تربیت کنیم نیازمند تربیت یک نسل و فرزندآوری هستیم که در این زمینه باید جدی ظاهر شویم و با تربیت یک نسل انقلابی برای ۲۰ سال آینده کشور زمینه را برای تربیت متخصصین و همین‌طور رفع نیازهای کشور در حوزه‌های دیگر فراهم آوریم.

وی افزود: دشمن سعی دارد تا با فضاسازی رسانه‌ای جوانان ما را نسبت به آینده کشور مأیوس سازد و سعی می‌کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را کوچک و کم اهمیت جلوه دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با دیگر کشورها پیشرفت‌های چشمگیری داشته و اگر هم ما می‌بینیم در کشورهای منطقه بعضاً تکنولوژی‌های زیادی به کار گرفته شده، واقعیت این است که این تکنولوژی‌ها همگی وارداتی است و هیچ یک از آنها بومی نیستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: