کد خبر: ۹۱۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۴
مدیر دفتر تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی گفت: دارندگان دستگاه های کارتخوانی که تشکیل پرونده مالیاتی نداده باشند، دستگاه های آن ها قطع می شود.

دارندگان دستگاه کارتخوان بخوانند/ آخرین خبر درباره غیرفعال‌سازی کارتخوان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، برزگری گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام کارتخوان‌ها به سامانه مالیاتی است و تا کنون تصمیمی برای تمدید این زمان اعلام نشده است.

او می‌گوید: تاکنون حدود ۴ میلیون و ۶۳۷ هزار دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متصل شده و ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار دستگاه درخواست غیر فعال سازی داده اند. مجموعا ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار دستگاه کارتخوان تعیین تکلیف شده اند.

بنابر گفته این مسئول، بانک مرکزی تاکنون اقدام به قطع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه کارتخوان که دارای صاحبان فوتی یا بدون تراکنش را قطع کرده است.

قانون پایانه‌های فروشگاهی برای شفافیت مراودات مالی و کاهش فرار مالیاتی تمام دارندگان درگاه‌های پرداخت از جمله کارتخوان‌ها را تا پایان بهمن ملزم به ثبت نام در سامانه مالیاتی و دریافت کد مالیاتی کرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: