کد خبر: ۹۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۷۲۰
مدیر عامل بانک تجارت همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) الگوی عدالت و معنویت که به روز پدر نامگذاری شده است در پیامی این میلاد خجسته را به عموم هموطنان عزیز ، شیعیان آن حضرت بویژه کارکنان بانک تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر:به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مدیر عامل بانک تجارت همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) الگوی عدالت و معنویت که به روز پدر نامگذاری شده است در پیامی این میلاد خجسته را به عموم هموطنان عزیز ، شیعیان آن حضرت بویژه کارکنان بانک تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

 

تا حبّ علی و آل او یافته ایم کام دل خویش مو به مو یافته ایم

وز دوستی علی و اولاد علی است در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

 

سالروز ولادت با سعادت نخستین اختر سپهر امامت و ولایت ،مظهر علم، حلم و سخاوت ،مولی الموحدین حضرت علی(ع) بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام ، ملت ولایتمدار ایران و همکاران عزیزم در بانک تجارت مبارک و فرخنده باد.

 

سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه و یگانه مردی است که الگویی برای ساده زیستی و عدالت محوری به شمار می رود. میلاد بزرگ مردی وارسته و نمونه بینظیر عبودیت در تاریخ بشریت به واقع شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدران مهربان ، سخت کوش و گرانقدر میهن عزیزمان و پاسداشت زحمات آنان است.

 

به نوبه خود با تبریک این عید بزرگ و گرامیداشت روز پدر از حضرت احدیت توفیق پـیروی از سیـره آن امـام همـام و سرافرازی وسعادت پدران عزیز ایران اسلامی را مسالت دارم.

 

امید که مردمان ایران زمین به برکت الطاف بیکران خداوندرحمان و به یمن این ایام فرخنده ، درزمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گرفته و همواره در مسیر فلاح و رستگاری قدم بردارند.

 

 

هادی اخلاقی فیض آثار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: