کد خبر: ۹۱۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۲۹۴
نماینده اهواز در مجلس گفت: تفاهم‌نامه‌های اجرا نشده در دوران استاندار سابق خوزستان و وزیر راه دولت روحانی باعث شد که از پروژه 115 کیلومتری چهار بانده شدن جاده اهواز به خرمشهر فقط 15 کیلومتر به بهره‌برداری برسد.

انتقاد از تفاهم‌نامه‌های بر زمین‌مانده میان استاندار سابق خوزستان و وزیر راه دولت روحانیبه گزارش خبرداغ ، سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از انتقاد از تفاهم‌نامه‌های بر زمین‌مانده میان استاندار سابق خوزستان و وزیر راه دولت روحانی اظهار داشت: اینگونه نیست هر مصوبه‌ای تصویب شد و هر تخصیص اعتباری که روی کاغذ آمد عملیاتی شود.

 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در استانداری سابق اهواز تعهدات و تفاهم‌نامه زیادی امضا می‌شد اما عملیاتی نمی‌شد که نمونه آن جاده اهواز به خرمشهر که اخیراً 10 قربانی تصادف جاده‌ای داشته است.

حسینی گفت:‌در سال 98 وزیر راه و شهرسازی با استاندار تفاهم‌نامه امضا کردند که این جاده چهار خطه شود اما فقط 15 کیلومتر آن اجرا شد و 100 کیلومتر آن رها شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: قرارگاه خاتم‌‌الانبیا تعهدی در قبال تهاتر ملک از شهرداری اهواز برای اجرای یک پروژه داده است که با مشکل مواجه شده است؛ این پروژه بیش از یک سال بخشی از معابر اصلی شهر اهواز را اشغال کرده این در حالی است که باید تقاطع غیرهمسطح در آنجا احداث می‌شد اما متأسفانه به کندی روبه‌رو بوده و حتی مدتی تعطیل بوده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: