کد خبر: ۹۱۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۵۴۴
معاون بهداشت وزارت بهداشت، شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف سال 1400 را به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

ابلاغ شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف؛ برگزاری مراسم در شهر‌های قرمز کرونایی ممنوع است / جلوگیری از ورود افراد دارای بیماری زمینه‌ای و افراد بالای ۶۰ سال حتی در صورت تزریق واکسنبه گزارش خبرداغ به نقل از وبدا: معاون بهداشت وزارت بهداشت، شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف سال 1400 را به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

 کمال حیدری این شیوه نامه را با توجه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف طبق آیین دینی و مذهبی در روزهای 26، 27 و 28 بهمن ماه سال جاری و با توجه به پیک ششم شیوع بیماری کرونا با سویه اًمیکرون، مطابق ضوابط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ کرده است.

بر اساس اعلام معاون بهداشت این شیوه نامه با همکاری و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و ستاد مرکزی اعتکاف تدوین شده و از معاونین بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خواسته شده که بر نحوه برگزاری این مراسم با همکاری و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نظارت داشته باشند.

شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف از اینجا قابل مشاهده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: