کد خبر: ۹۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۵۹۱
طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی رضایی به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد.

مهدی رضایی سرپرست بانك‌ كشاورزی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در مراسمی که صبح روز پنجشنبه 21 بهمن ماه با حضور سید عباس حسینی معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد،ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند روح اله خدارحمی مدیرعامل پیشین،حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی بدین شرح به مهدی رضایی سرپرست جدید بانک کشاورزی ابلاغ شد:

جناب آقای مهدی رضایی

نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب می نمایم.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

بر اساس این گزارش، معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از حضور پرارزش و اقدامات ارزشمند وماندگار خدارحمی در طی مدت تصدی این بانک،برای رضایی آرزوی موفقیت کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:جامعه هدف بانک کشاورزی از جمله عزیزترین و زحمتکش ترین بندگان خدا هستند و امتیاز دیگر این بانک،برخورداری از مجموعه همکاران ارزشمند،توانمند و دلسوز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: