کد خبر: ۹۱۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۰
فدراسیون فوتبال پس از صعود تیم ملی به جام جهانی در آستانه تغییر بزرگی در ریاستش خواهد بود.

وضعیت عزیزی خادم چه زمانی مشخص می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران از روز گذشته مشخص شده که فدراسیون فوتبال در آستانه تغییر بزرگی قرار گرفته است.

شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال از سوی اعضای هیات رییسه اعتماد سابق را دریافت نمی‌کند و تو در آستانه عزل از سمتش قرار گرفته است.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال بامداد امروز تایید کرد به درخواست ۵ تن از اعضای هیات رییسه قرار است جلسه‌ای تشکیل شود. گفته می‌شود در نامه‌ای که از سوی اعضای هیات رییسه به دست عزیزی خادم رسیده این موضوع به او تاکید شده دلیل اصلی برگزاری این جلسه برکناری او و انتخاب سرپرست جدید برای اداره امور فدراسیون فوتبال است.

مطابق اساسنامه موضوع برگزاری جلسه هیات رییسه حق قانونی اعضاست و مطابق مقررات در زمان قانونی که ۱۴ روز است، برگزار می‌شود اما در غیر این صورت، هیات رییسه می‌تواند در روز ۴ اسفند جلسه را بدون حضور عزیزی خادم برگزار و او را عزل کند تا سرپرست جدید را تا زمان برگزاری مجمع معرفی کند.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال اگر دو سوم از اعضای هیئت رییسه رای درخواست عزل رییس را امضا کنند این موضوع اتفاق خواهد افتاد و از ۹ عضو هیئت رییسه گفته می‌شود در حال حاضر ۷ نفر خواهان برکناری عزیزی خادم هستند.

میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایلنا در این رابطه گفت: هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیده‌ایم و در جلسه هیات رییسه قرار است بحث و گفتگو در این باره صورت بگیرد. باید منتظر باشیم و بمانیم در این مورد چه تصمیمی خواهیم گرفت. تمام کارهای اعضای هیات رییسه به صورت جمعی صورت می‌گیرد، طبق قوانین جلسات رسمی و غیررسمی خواهند بود.

ماجدی در پاسخ به این سوال که در صورت برکناری احتمالی عزیزی خادم سرنوشت ریاست فدراسیون چه می‌شود، گفت: فدراسیون کار خودش را پیش می‌برد و به هر حال اگر اتفاقی بیفتد، این اتفاق که فدراسیون را از بین نمی‌برد، یک شخص دیگری در این صورت جایگزین خواهد شد و تا زمانی که مجمع برگزار شود، کار پیش می‌رود. البته امیدواریم این ماجرا ختم به خیر شود و موضوع خاصی نباشد. اگر کاری بخواهد انجام شود طبق تمامی شرایط اساسنامه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: