کد خبر: ۹۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارایه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارایه می‌کند.

خدمت نوینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارایه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارایه می‌کند.
اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفاده‌های احتمالی و همچنین، صرفه جویی در مصرف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.
سفته و برات الکترونیکی، با راهبری خزانه‌داری کل کشور ذيل وزارت اقتصاد و دارایی در بانک آینده‌ به عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارایه دهنده این خدمت، آماده ارائه سرویس به مشتریان بانک می باشد. 


درخواست برات / سفته الكترونيکی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: