کد خبر: ۹۱۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شهرک عباس آباد خبر داد.

نجات ۷۰ نفر از جدال با آتش؛ بامداد امروز رخ دادبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران :جلال ملکی گفت: ساعت ۰۲:۲۷ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در جاده ورامین، شهرک عباس آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه یک مجتمع چهار طبقه ۸۰ واحدی در ۵ بلوک بود که دود به همه آن‌ها سرایت می‌کرد. سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو کاملا شعله ور بودند و دود غلیظی تمام مجتمع را فرا گرفته بود.

به گفته ملکی آتش نشانان ۷۰ نفر شامل آقا و خانم و کودک را از واحدها و پشت بام به بیرون انتقال دادند. خوشبختانه مورد مصدوم یا تلفات جانی نداشتیم و آتش خیلی سریع خاموش شد و عملیات در ساعت ۰۵:۳۲ عملیات به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: