کد خبر: ۹۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۷۱۳
عضله‌های دو بازیکن خارجی استقلال در تمرین بدنسازی امروز چشم‌ها را خیره کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: تمرین امروز تیم استقلال با نظر فرهاد مجیدی در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی به انجام تمرینات بدنسازی رو آوردند تا خود را برای مسابقه با پیکان آماده کنند.یکی از نکات قابل توجه در تمرین استقلال عضله های دو بازیکن خارجی بود. در تصاویری که از تمرین بدنسازی استقلالی‌ها منتشر شده، کوین یامگا و رودی ژستد با انگیزه زیاد خود را آماده می‌کنند.

تصاویری از نمایش عضله توسط خارجی‌های استقلال

مساله جالب عضله های ورزیده این دو بازیکن است. یامگا و ژستد که سالها در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشتند، مشخص است که به تمرینات بدنسازی اعتقاد شدیدی دارند و امروز هم در سالن وزنه سام‌فیت عضله های خود را به رخ کشیدند.تصاویر تمرین این دوبازیکن در فضای مجازی بارها دست به دست شده و هواداران استقلال به تحسین بازیکنان فرانسوی تیم خود پرداخته‌اند.

تصاویری از نمایش عضله توسط خارجی‌های استقلال

گفتنی است؛ یامگا که دیدار با هوادار را به دلیل محرومیت از دست داد، حالا برای مسابقه با پیکان آماده می‌شود؛ دیداری که فرهاد مجیدی به احتمال فراوان از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: