کد خبر: ۹۱۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) خواستار تعیین تکلیف هزینه‌های حفاظتی جزیره خارک که در دهه شصت صورت گرفته شدند.

باید تکلیف هزینه‌های حفاظتی جزیره خارک مشخص شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه قطعی کردن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 بهمن) مجلس شورای اسلامی قرار داشت. 

بهروز محبی نجم آبادی در موافقت با کلیات این لایحه گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس تأکید دارد که این مسئله را می‌توان حل کرد، این مسئله سال‌هاست ادامه پیدا کرده و نظر وزارت دفاع توجه جدی به این موضوع است.

وی افزود: این موضوع اگر قابل حل بود طی سال‌های گذشته حل و فصل شده بود لذا لازم است که مجلس ورود پیدا کند.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: این هزینه معادل 1500 میلیارد تومان است اما مربوط به دوران جنگ بوده و اسناد لازم در دسترس نیست لذا به استناد بررسی‌های نهادهای نظارتی و نظر هیأتی که در لایحه به آن اشاره شده می‌توان به آن پرداخت.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: