کد خبر: ۹۰۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه شهر خودرو امروز در پایان نشستی دو ساعته در خصوص مختومه کردن پرونده مطالبات شهر خودرو، به توافق رسیدند.

پایان خوش جنجال گل محمدی و شهر خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه شهر خودرو امروز در پایان نشستی دو ساعته در خصوص مختومه کردن پرونده مطالبات شهر خودرو، به توافق رسیدند.

 رضا درویش و فرهاد حمیداوی امروز (چهارشنبه) با یکدیگر دیداری صمیمانه داشتند تا درباره مساله مالی و حقوقی بین دو باشگاه، برجای مانده از سال‌های گذشته و دیگر موضوعات مورد علاقه به گفتگو بنشینند. در پایان این نشست دوساعته توافق اولیه برای مختومه ساختن مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس حاصل شد. بر این اساس مقرر شد با تنظیم و امضای تفاهم‌نامه درباره جزییات این موضوع و توافق نهایی و اجرای آن، مختومه شدن پرونده از سوی باشگاه شهر خودرو به فدراسیون فوتبال اعلام گردد تا این مناقشه و اختلاف مالی چند ساله برای همیشه به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: