کد خبر: ۹۰۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۳
شاخص کل بورس امروز با ۲۶ واحد کاهش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۰۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ،  شاخص کل بورس امروز با ۲۶ واحد کاهش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۰۱ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم‌وزن نیز با ۲۶۱ واحد کاهش به ۳۳۳ هزار و ۱۹ واحد رسید.

نمادهای بانک تجارت (وتجارت) با ۴۵۹ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۳۳۳ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۳۳۱ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۲۷۵ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۲۱۹ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۰۰ واحد و بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۱۹۶ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل، پتروشیمی نوری (نوری) با ۲۵۶ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲۰۹ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲۰۱ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۱۵۰ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۱۲۹ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۱۲۰ واحد و بورس کالای ایران (کالا) با ۱۱۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

بورس در آخرین روز معاملات سرخ پوش شد

شاخص کل فرابورس نیز بیش از ۱۹ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۶۶۱ واحد ثابت ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: