کد خبر: ۹۰۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۵
مرجانه گلچین از سانحه‌ی خطرناکی که سر صحنه فیلمبرداری برایش پیش آمد، خبر داد و خوشبختانه حال عمومی‌اش را مساعد توصیف کرد.

مرجانه گلچین دچار سانحه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ايسنا: مرجانه گلچین از سانحه‌ی خطرناکی که سر صحنه فیلمبرداری برایش پیش آمد، خبر داد و خوشبختانه حال عمومی‌اش را مساعد توصیف کرد.

این بازیگر در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی با انتشار ویدیویی گفت: «متاسفانه چند شب گذشته، سر صحنه فیلمبرداری برای من و یکی از همکاران نازنینم سانحه‌ای بسیار خطرناک پیش آمد که به لطف خداوند و دعای خیر پدر و مادرهایمان پشت سر گذاشتیمش.»

گلچین درباره شرایط کنونی‌اش افزود: کسالتی هست که ان‌شاالله تا چند روز دیگر برطرف می‌شود. ممنونم از تمام کسانی که جویای احوال‌مان شدند، دوستان و اقوام و همکاران و هم‌وطنان نازنین‌مان. لطف خداوند را فراموش نکنید و دست نگهبانش را که همیشه و همیشه پشت سرمان است، همچنین دعای خیر پدر و مادرهایمان اگرچه حضور فیزیکی‌شان را در کنارمان نداشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: