کد خبر: ۹۰۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
نمایندگان روسیه و چین در جلسه شورای امنیت درباره تحولات اوکراین ادعاهای اخیر واشنگتن درباره قصد مسکو برای حمله به اوکراین را رد کردند.

جلسه شورای امنیت درباره اوکراین؛ آب سرد چین و روسیه بر آتش‌افروزی‌های آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، نماینده چین در سازمان ملل با پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت در خصوص تحولات اوکراین مخالفت کرد و از همه طرف‌ها خواست به بیانیه‌های روسیه در خصوص اینکه برنامه‌ای برای آغاز عملیات نظامی ندارد توجه کنند.

نماینده چین گفته هیچ دلیلی برای نگرانی از جنگ وجود ندارد. او از همه طرف‌ها خواست توسل به دیپلماسی را ادامه دهند. وی تصریح کرد: «چیزی که الان به آن نیاز داریم دیپلماسی بی‌سرو صدا است نه دیپلماسی با میکروفون.»

«لیندا توماس گرینفیلد»، نماینده آمریکا در سازمان ملل در این جلسه طبق روال موضع‌گیری‌های اخیر دولت این کشور بحران روسیه-اوکراین را «اضطراری و خطرناک» توصیف کرد و مدعی شد که این مسئله می‌تواند «تهدیدی علیه صلح و امنیت» تلقی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: