کد خبر: ۹۰۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: بحث مافیای خودرو در کشور جدی است که باعث می‌شود در ارتقای نظارت و تولید خودرو اقدام اثرگذاری انجام نشود.

فعال دانشجویی: مافیا مانع ارتقای کیفیت خودروی داخلی استبه گزارش خبرداغ ، محمد جاویدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درباره‌ خودروهای بی‌کیفیت ایرانی گفت: در حقیقت قدرت‌ها و دست‌های پشت‌ پرده‌ای در کشور وجود دارند، که مسئله ساخت خودروهای بی کیفیت ایرانی را به حدی رساندند که مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود صراحتاً به بی کیفیتی این خودروها و حق اعتراض مردم در این باره اشاره کردند.

وی در ادامه افزود: بحث مافیای خودرو در کشور ما جدی است که باعث می‌شود در ارتقای نظارت و تولید خودرو اقدام اثرگذاری انجام نشود.

این فعال دانشجویی درباره‌ی گران شدن خودروهای داخلی عنوان کرد: از سوی خودروسازان مطرح می‌شود که گرانی خودرو محصول تحریم‌ها و گران بودن قطعات است که به عقیده بنده این مسائل بیشتر توجیه بوده و هرچه قدر هم که تحریم باشیم و قیمت قطعات بالا باشد نباید خودروها با این مبلغ به مردم فروخته شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پایان گفت: اگر خودرو با این مبلغ به مردم فروخته شود، در حالی که کیفیت لازم را هم نداشته باشد، نتیجه همان چیزی می‌شود که رهبر انقلاب فرمودند، یعنی اعتراضات مردم که به جا و به حق است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: