کد خبر: ۹۰۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
زمان برای باشگاه‌ها جهت انجام معاملات در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به پایان رسیده است.

زنده: آخرین اخبار روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در اینجا همه اطلاعاتی که باید در مورد Deadline Day و نحوه دنبال کردن اخبار را بدانید، می‌خوانید:

آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی فرا رسیده است و بر همین اساس باشگاه‌ها آخرین تلاش خود را برای خرید برخی از بازیکنان برای تقویت تیم خود انجام می دهند.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه چه زمانی بسته می شود؟

نقل و انتقالات ژانویه 2022 برای باشگاه‌های لیگ برتر، EFL و لیگ برتر اسکاتلند در روز دوشنبه 31 ژانویه بسته می‌شود. باشگاه‌های سراسر قاره نیز باید کار تابستانی خود را در 31 آگوست تکمیل کنند. آخرین مهلت ساعت 5 بعدازظهر به وقت آلمان، 7 بعد از ظهر به وقت ایتالیا و 11 شب به وقت فرانسه و اسپانیاست.

با ورود افراد برجسته ای مانند فیلیپه کوتینیو، کیران تریپیه به ترتیب به استون ویلا و نیوکاسل، باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر این پنجره را به طرز وحشتناکی ساکت نگه داشته‌اند، اما ممکن است به زودی روند تغییر کند، زیرا باشگاه‌ها عجله می‌کنند تا در روز پایانی قراردادهایی را امضا کنند. 

با این حال، منچستریونایتد دیده است که آنتونی مارسیال، مهاجم نیمکت نشین، به باشگاه اسپانیایی سویا قرض داده شده و منچسترسیتی، فران تورس، مهاجم اسپانیایی را به بارسلونا فروخته است.

با نزدیک شدن به آخرین مهلت مقرر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه منچستریونایتد به دونی فن دی بیک اجازه داده به صورت قرضی به اورتون بپیوندد در حالی که لیورپول لوئیس دیاز وینگر پورتو را به خدمت گرفته است.

آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌های روز پایانی نقل و انتقالات را در زیر دنبال می‌کنید:

اتلتیک: بارسلونا در آستانه تکمیل قرارداد قرضی اوبامیانگ مهاجم آرسنال است. مشکل اصلی که باید حل شود، پرداخت حقوق حدود 350 هزار پوندی در هفته این بازیکن است.


لیورپول لوئیز دیاز را به خدمت گرفت

لیورپول لوئیس دیاز را از پورتو به خدمت گرفت تا گزینه های دفاعی خود را در روز ماقبل آخر نقل و انتقالات ژانویه تقویت کند.


نیوکاسل برونو گیمارش را جذب کرد

مالکیت عربستانی جدید نیوکاسل با جذب برونو گیمارش، هافبک برزیلی از باشگاه لیون فرانسه به مبلغ 50.1 میلیون یورو (55.8 میلیون دلار) و 20 درصد از ارزش فروش آتی، حرکت مهمی انجام داد. لیون مبلغ انتقال را در وب سایت خود اعلام کرد و نیوکاسل نیز در توییتی اعلام کرد که او قراردادی 4 و نیم ساله امضا کرده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: