کد خبر: ۹۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
بعد از تخریب ویلای قوه قضاییه در حریم رودخانه کرج ، ویلای وزارت نیرو هم امروز تخریب شد. رئیس کل دادگستری البرز گفت: ١٩ ساختمان مربوط به یازده دستگاه حاکمیتی یعنی نهاد‌های دولتی، عمومی و نظامی است که در این خصوص تصمیم گیری شده که با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه، ابتدا دستگاه‌های دولتی تخریب و برای این موضوع ساختمان مربوط به قوه قضاییه که بخشی از آن که در بستر رودخانه است، رفع تصرف شد.

ویلای وزارت نیرو در حریم رودخانه کرج تخریب شد / قوه قضاییه: ١٩ ساختمان مربوط به ۱۱ دستگاه حاکمیتی در جاده چالوس تخریب می‌شودبعد از تخریب ویلای قوه قضاییه در حریم رودخانه کرج ، ویلای وزارت نیرو هم امروز تخریب شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ؛ حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگوی ویژه با خبر 8 بامدادی در خصوص تخریب ویلاهای وزارت نیرو در حریم رودخانه ها گفت: کمتر از دو هفته قبل ریاست قوه قضائیه مطابق گزارشی که در خصوص تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه کرج در جاده چالوس ارائه شده بود دستور دادند که نسبت به اجرای قوانین و مقررات و آزادسازی اقدام بشود. و با توجه به اینکه یک ساختمان قدیمی متعلق به قوه قضائیه هم در این بستر رودخانه قرار داشت ریاست قوه قضائیه دستور دادند آغاز آزادسازی با تخریب ساختمان متعلق به قوه قضائیه صورت پذیرد که هفته قبل آزادسازی انجام شد.

ساختمان دومی که بعد از ساختمان قوه قضائیه دستور تخریب آن صادر شد ساختمان متعلق به وزارت نیرو است که در حاشیه و بستر رودخانه کرج در پایین دست سد امیرکبیر قرار دارد و با اقداماتی که صورت گرفته امروز صبح این شاختمان نیز تخریب و بستر رودخانه در این قسمت هم آزادسازی خواهد شد.

هفته گذشته نیز بنای متعلق به قوه قضاییه تخریب شد.
رئیس کل دادگستری البرز گفت: ١٩ ساختمان مربوط به یازده دستگاه حاکمیتی یعنی نهاد‌های دولتی، عمومی و نظامی است که در این خصوص تصمیم گیری شده که با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه، ابتدا دستگاه‌های دولتی تخریب و برای این موضوع ساختمان مربوط به قوه قضاییه که بخشی از آن که در بستر رودخانه است، رفع تصرف شد.

به گفته فاضلی هریکندی، در حال حاضر حدود ۳۸۴ بنای غیرمجاز در حریم رودخانه کرج ساخته شده است که رفع تصرف می شود.

آزادسازی حریم رودخانه کرج با دستور مستقیم رئیس قوه قضاییه آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: