کد خبر: ۹۰۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
کانکس اجاره‌ای دیگری را در منیریه تهران پیدا می‌کنم. آگهی دهنده برای این کانکس ۲۰ متری، ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهیانه ۲۰۰ هزار تومانی تعیین کرده است. ادامه گزارش را در این مطلب بخوانید.

۵۰میلیون فقط برای اجاره یک کانکس ناقابلبه گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: کانکس اجاره‌ای دیگری را در منیریه تهران پیدا می‌کنم. آگهی دهنده برای این کانکس ۲۰ متری، ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهیانه ۲۰۰ هزار تومانی تعیین کرده است. او در توصیف این آگهی نوشته است که به تمامی مکان‌ها و مراکز خرید دسترسی آسان دارد، سرویس آن مجزا و جداگانه است. بخاری و گاز دارد و حیاط ۱۵متری مستقل هم در اختیار مستاجر قرار می‌گیرد. او گفته که کانکس را تنها تا آخر برج ۳ اجاره داده می‌دهد و در ضمن آب، برق و گاز آن نیز رایگان است.

افزایش اجاره بهای مسکن در تهران در طول یک سال اخیر به ۵۴ درصد رسیده است. این افزایش چشمگیر حالا باعث شده تا هزینه هر متر اجاره خانه در ارزان‌ترین محلات تهران به بیش از ۳ میلیون تومان برسد. یعنی یک خانواده برای اجاره یک واحد ۵۰ متری در کمترین حالت باید ماهیانه حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ تومان بپردازند. این در حالی است که دستمزد کارگر قدری کمتر از این میزان است. این موضوع حالا موجب افزایش کانکس نشینی در پایتخت شده است.

برای یافتن موارد کانکس‌های اجاره در تهران کافی در فضای وب جستجو کنید، آن زمان می‌بینید که چه حجمی از کانکس‌های اجاره‌ای پیش روی تان قرار می‌گیرد. اما در فضای حقیقی اگر سراغ کانکس‌های اجاره‌ای را از املاکی‌ها بگیرید احتمالا یا انکار می‌کنند یا می‌گویند موردی سراغ ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: