کد خبر: ۹۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR فیش‌های موضوعی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی «تبیین» را منتشر کرد.

آشنایی با موضوع «تبیین» در بیانات رهبر معظم انقلاببه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR  فیش‌های موضوعی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی «تبیین» را منتشر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی اخیرا تأکید کردند: «به مسئله‌ی «تبیین» اهمّیّت بدهید. خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود... «حرکت تبیین» خنثی‌کننده‌ی توطئه‌ و حرکت دشمن است... هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید.» ۱۴۰۰/۰۷/۰۵

در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع «تبیین» یکی از اساسی‌ترین موضوعات در منظومه‌ی معارف انقلاب اسلامی و یکی از سرفصل‌های جدی در حرکت انقلابی است. موضوعی که اصل پیروزی انقلاب به برکت آن بوده و ماندگاری و پیشرفت این حرکت هم در پرتو توجه و اهتمام نسبت به آن به دست می‌آید.

در بخش «جملات برگزیده» هم جملات کلیدی و مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی این موضوع آورده شده است.

 فیش‌های موضوعی «تبیین» در اینجا (+) و فیش‌های جملات برگزیده‌ی «تبیین» در اینجا (+) قابل رویت است. 

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: