کد خبر: ۹۰۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش برتسریع تکمیل ساختمان جدید دادگستری کیش تاکید کرد

الزام پیمانکار طرح عمرانی ساختمان جدید دادگستری کیش به تسریع روند اجرای طرحبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات، سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی و احمد رجب پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش و عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از معاونان این شرکت به همراه یاسین مطهری زاده رییس دادگستری و محمد عباسی دادستان کیش صبح امروز دوشنبه 4 بهمن از روند احداث ساختمان جدید دادگستری کیش بازدید کردند.

سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش، در این بازدید با تاکید بر اینکه پرداختی های شرکت عمران، آب و خدمات به پیمانکار این مجموعه منظم و منطبق با روند اجرای طرح بوده است اظهار داشت: افزایش شمار نیروی کارگری یکی از مهم ترین راهکارهای تسریع روند ساخت است که پیمانکار باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: سرعت بخشیدن به اجرای این طرح ، نباید بر کیفیت ساخت تاثیر منفی داشته باشد و مجریان باید برحفظ و بهبود کیفیت ساخت دقت کافی داشته باشند.

برگزاری جلسات منظم با نمایندگان دادگستر، سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات با هدف انطباق پرداختی ها با پیشرفت پروژه، تامین اعتبار طرح با برنامه زمانبندی مصوب در راستای تکمیل این مجموعه و تسریع روند ساخت و آغاز محوطه سازی و فضای سبز مجموعه همزمان با عملیات ساخت از دیگر مواردی بود که سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بر آن تاکید کرد.

عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با اشاره به اینکه در ماه های گذشته با اهتمام جدی شرکت مبنی بر پرداخت مطالبات پیمانکار، منابع مالی جهت تسریع ساخت این مجموعه تامین شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاست سازمان منطقه آزاد کیش سرعت بخشیدن به اجرای طرح های عمرانی در سطح جزیره بوده و تامین منابع مالی را نیز در اولویت قرار داده است، پیمانکار می تواند همزمان و هماهنگ با پیشرفت فیزیکی مجموعه، مطالبات مالی خود را پس از تایید واحد نظارت دریافت کند تا ساختمان جدید دادگستری کیش هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

دادستان عمومی کیش نیز در این بازدید با بیان اینکه، ساخت این مجموعه در راستای حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب تر به ساکنان جزیره کیش است و باید برای تکمیل آن تعامل همه بخش ها تقویت شود گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته ساختمان دادگستری ها با محوریت تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری طراحی و ساخته می شوند و در جزیره کیش نیز انتظار می رود این ساختمان به گونه ای جذاب و چشم نواز طراحی و احداث شود که گردشگران برای بازدید از این مجموعه مشتاق باشند.

لازم به ذکر است ساختمان جدید دادگستری کیش با هدف گسترش فضاهای مورد نیاز دادگستری این جزیره، درزمینی به وسعت بیش از3 هزارمترمربع واقع شده که درسه طبقه با زیر بنای 3300 مترمربع در حال ساخت است.

زیربنای مفید این ساختمان شامل بخش های مختلفی چون دادسراها، دادگاه ها، خدمات عمومی و مشترک و میان بخشی می باشد. محوطه مجموعه نیز بیش از هزار متر مربع بوده و 590 متر مربع پارکینگ اختصاصی برای این ساختمان در نظر گرفته شده است. متراژ طبقه همکف 1314 متر مربع ،طبقه اول 1256 و متراژ طبقه دوم 696 متر مربع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: