کد خبر: ۹۰۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
دستیار نادر طالب‌زاده با بیان اینکه آقای طالب‌زاده هوشیار هستند و مشکلی برای صحبت با کسانی که به ملاقات ایشان می‌آیند، ندارند، گفت: احتمالا هفته جاری از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وضعیت سلامتی تهیه‌کننده و کارگردان خبرسازبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دستیار نادر طالب‌زاده با بیان اینکه آقای طالب‌زاده هوشیار هستند و مشکلی برای صحبت با کسانی که به ملاقات ایشان می‌آیند، ندارند، گفت: احتمالا هفته جاری از بیمارستان مرخص خواهد شد.

حمید جوادی دستیار نادر طالب زاده در توضیح آخرین وضعیت سلامتی این تهیه‌کننده و کارگردان گفت: حال ایشان رو بهبود است اما هنوز در بیمارستان بستری و تحت نظارت و مداوا هستند.

وی با اشاره به علت طولانی‌شدن حضور طالب‌زاده در بیمارستان افزود: مشکل ایشان مدلی از عارضه و نارسایی حاد قلبی است و اگرچه احتمال دارد که هفته جاری از بیمارستان مرخص شوند اما این مرخصی هنوز قطعی نیست.

دستیار نادر طالب زاده در پاسخ به این پرسش که آیا طالب زاده تحت عمل جراحی قرار گرفته یا مشکلی از جهت ملاقات با افراد دارد، گفت: حال عمومی ایشان خوب است و مشکلی از بابت ملاقات ندارند اما ما تلاش می کنیم که دور و بر ایشان شلوغ نباشد؛ آقای طالب زاده در این مدت تحت عمل جراحی قرار نگرفته است.

جوادی با اشاره به چهره‌های صاحب‌نامی چون ابراهیم حاتمی کیا، حمید جلیلی، دکتر سهیل اسد (اندیمشند آرژانتینی) که در هفته اخیر به ملاقات طالب‌زاده رفته‌اند، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم که برای بهبود کامل ایشان دعا کنند.

به گزارش ایرنا نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

۱۸ دی‌ماه و در خلال افتتاحیۀ جشنواره عمار بود که مجری مراسم از بستری شدن طالب‌زاده در بیمارستان خبر داد؛ از آن زمان تا امروز این فیلمساز به دلیل آنچه نارسایی قلبی عنوان شده در بیمارستان است.

طالب‌زاده هشتم آذرماه ۱۴۰۰ هم به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود. او همان زمان توضیح داده بود که «۶ ماه قبل دچار ایست قلبی شدم اما از هفته گذشته در پی افزایش سطح کراتین خون، تشکیل لخته خون در پاهایم و ناتوانی در راه رفتن در بخش مراقبت های ویژه بستری و بعد از گذشت ۴ روز و پس از انجام چندین آزمایش به بخش منتقل شدم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: