کد خبر: ۹۰۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
هر مدیری که در پرسپولیس سر کار آمده، فورا با یک پرونده بدهی بزرگ مواجه شده است

بشکایت رادو، سهمیه درویشه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه همشهری: این هم روزی رضا درویش؛ بالاخره اتفاقی که همه از آن می‌ترسیدند رخ داد و بوژیدار رادوشوویچ قراردادش با پرسپولیس را به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. این یک بمب ساعتی در اردوگاه سرخ‌ها بود که سرانجام ترکید. از زمان عقد قرارداد عجیب و 3 ساله با رادو، بیم آن می‌رفت که بدعهدی باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات این بازیکن، موقعیت فسخ یکطرفه را در اختیار او قرار بدهد. این اتفاق بالاخره رخ داد و سنگربان کروات سرخ‌ها ضمن قطع همکاری، شکایت 930هزار یورویی‌اش را هم به جریان انداخت. به این ترتیب او می‌تواند در کرواسی، کنار کانون گرم خانواده‌اش استراحت کند و پول هر 3 فصل قراردادی که محمدحسن انصاری‌فرد به شکلی سخاوتمندانه با او بسته بود را دریافت کند!

به این ترتیب مدیرعامل جدید پرسپولیس هنوز از گرد راه نرسیده درگیر پرونده بسیار سنگین و پیچیده‌ای شده که همه‌‌چیز را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. البته تا زمان وصول شکایت رادو و اولتیماتوم فیفا هنوز وقت باقی مانده است. ضمن اینکه احتمالا پرسپولیسی‌ها بار دیگر از همان تاکتیک نخ‌نمای شکایت به دادگاه عالی ورزش و خریدن زمان استفاده خواهند کرد؛ حربه‌ای که هزینه‌های مضاعف روی دست باشگاه می‌گذارد. به هر حال درویش باید این پرونده را رفع و رجوع کند؛ همانطور که مجید صدری درگیر پرداخت طلب گابریل کالدرون بود، همانطور که تسویه با بودیمیر گردن جعفر سمیعی افتاد و همانطور که بستن پرونده برانکو ایوانکوویچ در فیفا گردن ایرج عرب افتاد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: