کد خبر: ۹۰۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۹
روایت محسن علیزاده رئیس کمیته بورس مجلس از هجمه ویژه خواران و مافیا بازارسرمایه با ورود مجلس به حذف رویه های تبعیض آمیز بازار

به گزارش سرویس بازار سرمایه پایگاه خبری تحلیلی خبرداغ؛ محسن علیزاده رئیس کمیته بورس مجلس شورای اسلامی که طی روزهای گذشته مجری برگزاری چندین نشست با موضوع کمک به بازار سرمایه خاصه در حیطه بورس در بودجه سال آتی بوده، طی توییتی از هجمه ها به ورود مجلس به حذف رویه های تبعیض آمیز نوشت. در ادامه متن کامل توییت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می آید:

استفاده مجلس از همه ابزارهای نظارتی خود برای اعمال نظارت بر ⁧‫بازار سرمایه‬⁩ و حذف رویه های تبعیض آمیز و غلط،برای عده ای آنقدر دردآور است که در ایجاد هجمه بر علیه مجلس و کمیسیون اقتصادی فراموش می کنند که وظیفه اجرای قوانین و مقررات به عهده سازمان متولی است و نه هیچ کس دیگر.

هجمه ویژه خواران بورس به ورود مجلس برای حذف رویه های تبعیض آمیز بازار

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته نشست های متفاوتی را با فعالین، مسئولین و کارشناسان بازار سرمایه داشته تا بتواند با بررسی میدانی پیرامون بورس شرایط مناسبی را برای بازار سال اتی و بودجه پیرامونی به کمیسیون های اقتصادی و تلفیق بودجه پیشنهاد دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: